Promocje
Komoda z litego drewna mango rzeźbiona Nant
Komoda z litego drewna mango rzeźbiona Nant
4 831,00 zł 3 865,00 zł
szt.
Kredens drewniany Refrigerateur 3 drzwi
Kredens drewniany Refrigerateur 3 drzwi
4 520,00 zł 3 616,00 zł
szt.
Stołek barowy industrialny Cobbler
Stołek barowy industrialny Cobbler
639,00 zł 511,20 zł
szt.
Komoda orientalna rzeźbiona Namastè ażurowa
Komoda orientalna rzeźbiona Namastè ażurowa
2 767,00 zł 2 213,60 zł
szt.
Szafka nocna z litego drewna mango Cottage
Szafka nocna z litego drewna mango Cottage
1 157,00 zł 799,00 zł
szt.
Komoda z drewna z recyclingu Bridge 2 szuflady 2 drzwi
Komoda z drewna z recyclingu Bridge 2 szuflady 2 drzwi
2 730,00 zł 2 184,00 zł
szt.
Krzesło metalowe Loft białe
Krzesło metalowe Loft białe
388,00 zł 310,40 zł
szt.
Komoda industrialna z drewna mango Saint John
Komoda industrialna z drewna mango Saint John
3 693,00 zł 2 954,40 zł
szt.
Stół rozkładany z drewna z recyklingu Farm
Stół rozkładany z drewna z recyklingu Farm
3 323,00 zł 2 658,40 zł
szt.
Kredens podwójny z drewna bielonego Country White
Kredens podwójny z drewna bielonego Country White
4 619,00 zł 3 695,20 zł
szt.
Stolik industrialny Crown blat żelazny
Stolik industrialny Crown blat żelazny
1 848,00 zł 1 478,40 zł
szt.
Regulamin

REGULAMIN SKLEPU www.premiumdecor.pl

 §1 Postanowienia wstępne

Sklep internetowy premiumdecor.pl, dostępny pod adresem internetowym www.premiumdecor.pl, prowadzony jest przez firmę Premium Brands Tybura Sp. J. z siedzibą: ul.Przyleśna 12, 80-209 Karczemki, NIP: 5882444060.

 §2 Definicje

  1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca - Premium Brands Tybura Sp. J.
  3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym premiumdecor.pl
  5. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  6. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
  7. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  8. Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  9. Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  10. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  11. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, z możliwością ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  12. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  13. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

 §3 Kontakt ze Sklepem

  1.  Adresy e-mail Sprzedawcy:

Ogólny - kontakt@premiumdecor.pl

Do zarządzania zamówieniami – zamowienia@premiumdecor.pl

Do zarządzania zwrotami – zwroty@premiumdecor.pl

Do zarządzania reklamacjami – reklamacje@premiumdecor.pl

Do współpracy - wspolpraca@premiumdecor.pl

  1. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 601653968/605569020
  2. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 38 1140 2004 0000 3302 7819 3980
  3. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  4. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9-17.

 §4 Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
  2. konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies,
  4. zainstalowany program FlashPlayer.

 §5 Informacje ogólne

  1.  Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami §6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

 §6 Zakładanie Konta w Sklepie

  1.  Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko, telefon orz adres pocztowy.
  2. Założenie Konta w Sklepie nie zobowiązuje do korzystania z usług Serwisu, jest darmowe i może zostać odwołane bez podania przyczyny.
  3. Potwierdzenie aktywacji Konta zarejestrowanego przy użyciu adresu e-mail zostanie wysłane Użytkownikowi na podany adres e-mail. Wiadomość potwierdzająca aktywację będzie zawierać podsumowanie danych dostępowych do konta zarejestrowanego w Serwisie. 
  4. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  5. Wszystkie treści udostępnione przez Użytkownika, w szczególności te które będą publicznie dostępne w ramach Serwisu nie mogą naruszać praw osób trzecich ani dobrych obyczajów, w szczególności nie mogą zawierać gróźb, być zniesławiające, wulgarne, obsceniczne, dyskryminujące bądź w inny sposób naganne lub naruszające prawo. W przypadku udostępnienia zdjęcia jak i innych treści przez Użytkownika w ramach Serwisu, Użytkownik oświadcza, że opublikowanie ich w Serwisie nie naruszy przepisów prawa powszechnie obowiązujących ani praw osób trzecich. Jednocześnie Użytkownik udziela niewyłącznej licencji do udostępnionych treści stanowiących przedmiot prawa autorskiego, upoważniającej Usługodawcę do rozpowszechniania, w tym powielania i korzystania z nich w ramach świadczenia Usług, w zakresie nieograniczonym czasowo i terytorialnie. 
  6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do usuwania z Serwisu wszelkich treści, które są sprzeczne z Regulaminem lub przepisami prawa.

 §7 Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie) wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”
  2. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
  3. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
  4. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę,
  5. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 11 pkt 3.

 §8 Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy DTS Transport.
  2. Zapewniamy następujące metody płatności:

        - Płatność przelewem na konto Sprzedawcy,

        - Płatności elektroniczne,

        - Płatność kartą płatniczą.

        - System rat mBank

     Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.

 §9 Wykonanie umowy sprzedaży

  1.  Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
  4. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
  5. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu).
  6. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
  7. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. O zaksięgowaniu wpłaty Klient będzie informowany drogą elektroniczną.
  8. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

 §10 Prawo odstąpienia od umowy

  1.  Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w pkt. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy wysłane na adres zwroty@premiumdecor.pl Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  4. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór znajduje się tutaj oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  6. Skutki odstąpienia od Umowy:
  7. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
  8. Koszty zwrotu pokrywa Kupujący w uzgodnieniu stawki ze Sprzedającym.
  9. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
  10. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  11. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  12. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 10 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 10

 §11 Reklamacja i gwarancja

  1.  Umową Sprzedaży objęte są Produkty nowe.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  4. W przypadku rozważania reklamacji zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub zgłoszenia drogą elektroniczną na adres reklamacje@premiumdecor.pl
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  6. W związku z zamieszczeniem przez Sprzedawcę szczegółowego opisu oraz zdjęć towaru, reklamacje odwołujące się do istniejących wad, z którymi Klient mógł się zapoznać przed zakupem, nie będą rozpatrywane.
  7. Wszelkie wady powstałe po zakupie przedmiotu należy zgłaszać u producenta produktu, który dokonuje napraw i udziela na nie gwarancji.
  8. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w e-mailu otrzymanym od Sprzedawcy.

 

§12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1.  Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  3. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  4. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
  5. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§13 Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1.  Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
  4. przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
  5. wybranemu podmiotowi obsługującemu płatności w Sklepie internetowym.
  6. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.                                                               

§14 Postanowienia końcowe

  1.  Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl