Zwroty i reklamacje

 Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij oświadczenie odstąpienia od umowy i wyślij na adres zwroty@premiumdecor.pl 

Do paczki ze zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Niniejszym informujemy, że koszt zwrotu przesyłki pokrywa Kupujący, a o jego wysokości zostaniesz poinformowany po przesłaniu oświadczenia odstąpienia od umowy. 

Jednocześnie informujemy, iż w przypadku skorzystania z innej firmy przewozowej szacunkowa maksymalna wysokość kosztów bezpośredniego zwrotu rzeczy może w przybliżeniu wynosić nawet dwukrotność/trzykrotność zaproponowanych przez nas kwot.

Reklamacja towaru

W przypadku reklamacji towaru, prosimy o kontakt na adres e-mail reklamacje@premiumdecor.pl lub pod nr tel. 601 653 968. Reklamacja wymaga formy pisemnej, która musi zawierać następujące informacje/kopie dokumentów:

  1. imię i nazwisko, adres do doręczeń, e-mail Klienta,
  2. datę zamówienia i numer Towaru,
  3. opis wady,
  4. wskazanie daty stwierdzenia wady,
  5. oświadczenie lub żądanie Klienta w związku z zaistniałą wadą,
  6. datę i podpis Klienta,
  7. kopię faktury VAT lub paragonu dokumentujących Umowę sprzedaży,
  8. kopię Protokołu Szkody spisanego przez doręczyciela – w przypadku reklamacji związanych z wadami spowodowanymi w związku z dostarczeniem Towaru. W przypadku braku niniejszego Protokołu Szkody reklamacje związane z uszkodzeniem towaru przez kuriera nie będą rozpatrywane.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl